woensdag 16 januari 2013

Het is niet best met mij

Ik hang regelmatig rond op facebook. En zonder dat je er erg in hebt, wordt je aandacht toch getrokken door de reclame die langszij geplaatst wordt. Die advertenties zijn gepersonaliseerd, dus speciaal voor mij geselecteerd. Wat ik er uit leer? Het is niet best met mij: ik ben een te dikke eenzame vrouw op leeftijd. Er komen behalve datingsites namelijk vooral ook allerlei tips en tricks voorbij om er op mijn 'hoge' leeftijd nog goed uit te zien.

Allereerst zie ik deze toch wel belachelijke foto met daarbij de volgende tekst. Aan de fouten te zien is het rechtstreeks vertaald met een vertaalmachine.

1 regel om een platte buik
Volg deze eenvoudige dieettips en verliezen 4 kg lichaamsvet per week

Ik twijfel er niet aan dat je gegarandeerd een platte buik krijgt als je regelmatig dit soort oefeningen doet. En kom maar weer eens uit de knoop als je een tijdje zo zit. Dat gaat zomaar niet natuurlijk. Geen wonder dat je dan 4 kg per week afvalt. Jammer genoeg ben ik niet op dit soort stunts gebouwd. Anders had dit me heel aantrekkelijk geleken.


Onder deze foto staat een advertentie tegen rimpels.

Rimpels?
Hoogwaardige ANTI-AGING creme. De absolute doorbraak. Nu 35% KORTING.

Ik klik nog een aantal keren om de pagina te verversen. Even kijken of er een lijn in zit. En ja hoor: weer eentje met een kromme tekst.

De huidartsen haten-haar vrouw met rimpels
Volg deze merkwaardige truc en verwijder gratis de rimpels van 25 jaar.

Dit maakt natuurlijk wel nieuwsgierig: deze merkwaardige truc?

En dan deze (looks zijn duidelijk belangrijker dan taalvaardigheid):



Moeder 40 lijk 30
Moeder ontdekt simpele rimpel truc wat cosmetische artsen woedend maakt.  

Het oogt als een behoorlijk smerige truc. Ik word niet echt verleid om door te klikken.



Anti veroudering truc
Leer hoe TV-beroemdheden er 18 jaar jonger uitzien.


Errug!




Dan toch liever dit.






En dan de klapper. In het Gronings is er een heel toepasselijk gezegde: Doar vaalt gain zaalf meer aan te strieken. (Niets helpt meer).  As der din toch gain zaalf meer aan te strieken vaalt, dan...dit is de advertentie onderaan de pagina:

Is uw uitvaart op orde?
Kies voor een lage premie. Kies voor DELA. Bereken hier uw premie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten